Ups & Downs i hverdagen

Kjære alle som en.

Da har vi blogget i over tre uker har straks 10000 hits, og god respons over hele bloggefjøla. I den forbindelse vil jeg gjerne ta bloggen et steg videre og for egen del spisse den litt på enkelte områder. Blogger har jo gjerne ett fokuspunkt. Vi har som formål å løse hverdagsproblemer på generell basis. Det kommer vi til å fortsette med, men for egen regning kommer jeg til å fortelle en historie som ikke veldig mange fokuserer på i bloggverden.

askpappa

Mye å forholde seg til i hverdagen.

Det handler ikke om hvor strøkent vi har det hjemme, hvor vellykket jeg føler meg, eller hvor perfekt livet mitt er. Dette skal handle om det å være pappa til en gutt med Downs syndrom og et ærlig bilde på ups and downs i hverdagen, og hvilke utfordringer og livsgleder det kan gi. Det er ikke et mål i seg selv å fortelle vordende foreldre om hvor perfekt livet blir bare man får et downsbarn, men det skal gi et innblikk i vår familiehverdag og at min sønn Ask er et naturlig del av det hele, med en opplagt vri.

high five

Ask sender hilsen til Bergen og Arild.

Om du synes det er anstrengende at jeg skal mase om downs igjen er det bare å ikke følge oss, men jeg skal gjøre mitt ytterste for at det skal bli morsomt, interessant og informativt for den som er interessert.

Jeg kommer til å fortelle historien om da vi fikk valget om å ta abort i løpet av 24 timer, om da Jill Therese var på tolkeoppdrag og vannet gikk, hjerteoperasjonen og den gangen Ask sa sin første hele setning; Livet er herlig! Det vil selvsagt bli intervju med Ask, guttens tippekupong og hvordan avlasterne våre muligens er de viktigste personene i livet vårt.

askmonica

Ask trives veldig godt når han får besøke Monica hver 14 dag.

Krig & Kjærlighet skal ikke slutte å tippe, vi skal ikke slutte å trene, vi skal ikke slutte å anmelde mat og snakke om overfladiske morsomheter, men nå skal vi også ta for oss det alle mennesker er; annerledes.

hunder

Hundehviskeren.

Det er da noe. Takk for at dere følger oss.

4 thoughts on “Ups & Downs i hverdagen

  1. Kristoffer sier:

    Hei og takk for nydeleg bloggunderhaldning! Eg vil gjerne ha heile historia om Ask på ein gang. Kjem det ei bok skal tru? Elles må burgerbloggen frå i går vere tidenes reklame, eg vil gjerne smake. Mvh Kristoffer.

  2. Ronnie MAG Larsen sier:

    He he. Skal sende ein burger på sikt i sølvpapir. Mulig det kjem ei bok ein gang, men den vil eg Ask skal skrive sjølv. No kjem det slik eg ser det heile. Det er litt av ein fyr ser du.

Legg igjen en kommentar

