Toalettpapiranmeldelse

Serla Toalettpapir: En klar toer!

Det har slått meg at det bloggere ikke har sett på som viktig å anmelde/prøve ut er det vi alle har til felles. Toalettpapiret. Og det er store forskjeller innen feltet. Jeg vil gjerne ta for meg Serla fra Metsa. Pakken inneholder seks ruller, på ca 37,5 meter reint papir. Det gir ca 300 tørk med en størrelse på 9,7 x 12,5 cm. Hver rull veier 175 gram, men om man tar med selve rullen av papp, kjernesmultringen, må man legge til 6 gram.

Bilde 24

Mulig ekornet er fornøyd, men primert skal ikke toalettpapir brukes til å tørke nøttene.

Problemet med Serla toalettpapir er ikke lengden, men at det må såpass mye papir til før resultatet blir noenlunde tilfredsstillende. Vinninga går opp i spinninga. Det skryter på seg å være miljøbevisst, men det er i så fall det eneste positive. Konen sier at det nesten er som vanlig papir. Jeg vil ta det ennå lengre og si at det er på grensen til bakepapir og pizza-bakeark. Nå har jeg aldri prøvd bakepapir/pizza-bakeark etter endt oppdrag, men jeg kan forestille meg det. Same shit, new wrapping.

Bilde 23

Pizza-bakeark skryter på seg at det holder rent i ovnen, er usikker på om Serla kan bruke samme slagord.

For fremtiden kommer jeg til å være trofast med gode gamle Lambi. Det er litt dyrere, men leverer varene både i absorbering og komfort.

Bilde 22

Den nest siste rullen av Serla, her i huset.

Så får jeg bare utfordre andre bloggere som feks Fotballfrue til å blogge om sitt favorittpapir. Eller kanskje du har ett å foretrekke. Shit happens, hver dag!

2 thoughts on “Toalettpapiranmeldelse

  1. Jan Erik Jelle sier:

    Må innrømme at jeg svært sjelden ser emballasjen til dopapiret. På magisk hvis havner rullene pent stablet i skapet ved siden av doskåla, sammen med Kopite selvsagt (ja, dolektyre regner eg med kommer som et eget innlegg). Gjør aller helst fra meg på jobb. Syns det er noe eget å sitte på ramma og få betalt for det. Så noe favorittmerke kan eg ikke komme med. Men er opptatt av at det er sånn passe mykt, men ikke så mykt at eg må bruke hansker ved bløt konsistens. Jepp.

Legg igjen en kommentar

