Taco ala Hellstrøm!

IMG_9513

Ti år, den største nedturen så langt.

I over ti år har vi hatt taco hver fredag og i dag var det intet unntak. Men for å slå litt på stortromma så ville jeg gjerne bruke oppskriften til en av mine absolutte favorittkokker, Eyvind Hellstrøm. Han har jo vært litt i vinden i det siste når det gjelder 18 % fisk, men når det stod 98% tacoshell i denne oppskriften følte jeg meg virkelig safe, og tenkte at folk hadde vært i overkant uforskammet.

IMG_9514

Margaret (7) liker ikke tomater og tacoshell, men har hele livet satt pris på tacofredag!

Det jeg kan si i ettertid er jo at retten består av 98% tacoshell (12 tacoshell) og 2 % tomat, utover det er stemningen i huset forholdsvis nedtrykt. Hellstrøm har sitt på det rene og jeg vil tro fordelingen er slik grunnet smaksbalansen. Vi legger oss lenge før Skavlan i dag, mulig vi ser Anno eller Mitt dansecrew. Nei det blir Anno. Stemningen er dårlig nok.

IMG_9510

Ask rett før han forstår tacoalvoret.

Hellstrøm bearnaise

Hellstrøm viser frem sin nye flosshatt.

25 - Hellstrøm på kjøkkenet

Hellstrøm anslår sånn ca hvor mye regnskog kloden egentlig trenger.

Gyver-loes-paa-restaurantene-igjen

Hellstrøm var lenge usikker på farvevalget, men nå er han fornøyd med gardinene.

Offa!

Legg igjen en kommentar

